Minggu, 21 November 2010

catatan malam bag 3

haiii malammmmm

aku inginn maraahhh

akuu inginn mengaduu

akuu inginn teriakkk

kenaapaa engkauu inii

selalau membuattt hatii akuu inii

sakittt?

membuatt hatii akuu inginn marahh?

kenapaa engkauu selalau

menguji kesabarankuuu

kenapaaa?

akuu teriaakkk a

akuu marahhhh

dengarkanlahhh

wahaii malmmmm

dengarkanlahh

jeritann hatii akuu iniiii??

tapii akuu akann sabarr dann akann kupendamm

semuaa rasa sakit inii

akan kupendamm semuaaa

akuu tidak akan kalah

sama ujiaan inii

lebih baikk akuu matiii

haii malammm

engkauu keliatann tenang

dan tidakk menghargaii dan

merasakan perasaan aku ini

apakah engkauu sedang tertawa

senang

membuaat hati aku kacauu??

aku akan sekuatt batu

karangg

dengarkanlahh

teriakann akuu inii

hanyaa matii

yangg membuat aku tenang

Tidak ada komentar: